יחסי ציבור > מאמרים > כרטיסי ברכה לחגים ככלי בקמפיין יחסי ציבור

כרטיסי ברכה לחגים לחיזוק המותג שלך

פורסם: 31/08/2011
מאת: יאיר גבע

אין כמו תקופת חגים בכלל ושנה וחדשה בפרט כדי לחדש ולחזק קשרים עם לקוחות מהעבר, לקוחות פוטנציאליים, שותפים עסקיים ועובדים. תקופת החגים מהווה הזדמנות מצויינת להחיות קשרים שהסתיימו בעבר (ולא משנה למה) ולחזק את המותג אותו אתם מבקשים לקדם, ללא התנגדויות שונות שעלולות לחלוף במוחו של הלקוח או השותף העסקי (כמו למשל: למה הוא מתקשר אליי? איזה אינטרס יש לו?).
כרטיסי ברכה לחג יאיר גבע

הסביבה העסקית המודרנית, שמתאפיינת בתחרותיות רבה ודינאמיות, מחייבת אותנו כבעלי עסקים לתת דגש גדול יותר לערכים כמו נאמנות, יחס אישי ובלתי אמצעי ויצירתיות. אלה יגרמו ללקוח או לשותפכם העסקי להרגיש שהוא הרבה יותר מעוד מישהו- הוא קרוב אליכם. כרטיסי ברכה מהווים את הפיתרון הטוב ביותר למימוש המטרות האלה, שכן, יש בהן פן אישי והן מעניקות למקבל הברכה את התחושבה שהוא מוערך, מעבר לרגיל.

כרטיסי ברכה טובים הם כרטיסי ברכה שיש בהם ברכה מסורתית הקשורה לחג, ציון החזון שלכם לעתיד ומשפט בנימה אישית, בלתי אמצעית. כרטיס ברכה טוב יכלול גרפיקה שמושכת את העין, אבל לא מצועצעת מדי ומוגזמת.

כרטיסי ברכה ללקוחות

בדרך כלל, כרטיסי ברכה לחג הם בין הדברים שהלקוחות הכי פחות מצפים להם- וזו כבר סיבה טובה מספיק לשלוח להם כאלה. כרטיסי ברכה (גם אם קטנים) שיישלחו להם ייצרו את ההשפעה והרושם המתאימים, יפתיעו אותם ויגרמו להם לגלות בך ובעסק שלך צדדים שהם לא ציפו להכיר. בניסוח הברכה כדי לכתוב להם כמה אתה מעריך את הנאמנות שלהם וכמה חשוב לך ולעסק שלך הקשר הבלתי אמצעי עם הלקוח. אם תנסחו היטב את הברכה ותעצבו אותה בצורה מקצועית, תופתעו לגלות איזו השפעה חיובית תהיה לה.

כרטיסי ברכה לעובדים

העובדים הם הנכס החשוב ביותר לעסק מצליח. מעבר לחומרי גלם טובים, מוצרים מעולים ושיווק מקצועי, אם העובדים שלכם לא עושים את העבודה- הסיכוי שהעסק שלכם יצליח, ולאורך זמן, קטן משמעותית. אלה בדיוק הרגעים בהם אתם צריכים להוכיח מנהיגות, יחס אישי וחם ומעבר לכך, ליצור הזדמנות להגדלת המחוייבות והנאמנות של העובדים לעסק. תופתעו לגלות איך ברכה נעימה ומילה טובה ואישית מגדילה את המוטיבציה והסיפוק האישי של העובדים.


לפני שתמשיכו בקריאת המאמר: האם תמליצו עליו, ועל מועדון החברים של 'מסר אסטרטגיה תקשורתית' בפייסבוק? למי שהכפתור 'לייק' או 'אהבתי' מודגש אצלו, מוזמן ללחוץ ולהצטרף לעמוד האקסקלוסיבי.



כרטיסי ברכה לשותפים עסקיים וספקים

השותפים העסקיים והספקים שלכם מהווים נדבך חשוב בפעילות העסק, בתפקודו ובצורה שבה הוא נראה כלפי חוץ- ללקוחות שלכם. לא ניתן להפריז בערכה של החוליה הזו בשרשרת ותקופת החגים יכול להיות הזדמנות טובה להראות להם את זה, להביע הערכה ולומר מילה טובה. כרטיס ברכה אישי לחג יכול לפעמים להיות ההבדל בין שמירה על רמת מחירי חומרי גלם ובין העלאה שתכנן הספק שלכם.

ומה עושים עם עיתונאים?

אם עשיתם ולא פרסמתם- כאילו לא עשיתם, אם לא עשיתם ופרסמתם- כאילו עשיתם. במשפט קצר כל כך מסתכם תפקידה של התקשורת בפעילות העסק שלכם. בעולם של ערוצי תקשורת מרובים כל כך, ותקשורת תוססת, אסור לכם להישאר מאחור. חלק נכבד מזה הוא שמירה על קשרים טובים עם אנשי תקשורת שתחומי הסיקור שלהם קשורים לפעילות העסק שלכם. אין זה כלל משנה אם אתם נמצאים איתם בקשר רציף או משוחחים איתם פעם בכמה חודשים. בחודש הקרוב, שלחו להם כרטיס ברכה אישי ולעתים הדבר יביא לכך שפעם הבאה שהם יזדקקו לסיפור טוב או עזרה- אתם תהיו הראשונים שהם יפנו אליהם.







לסיוע וכתיבת כרטיס ברכה מצליח צרו קשר עכשיו :
לקבלת ייעוץ ראשוני חינם מלאו את הפרטים הבאים:
שם:
הודעה:
טלפון:
 
דואר אלקטרוני:
 
       


מאמרים נבחרים

אודות מסר אסטרטגיה תקשורתית

סל פתרונות תקשורתיים ושיווקיים

לקוחות מרוצים


יחסי ציבור- כל הכלים לעשות זאת בעצמך! הצטרף לניוזלטר שלנו:
* אנחנו מכבדים את פרטיותך, לעולם לא נמסור את כתובתך לגורם אחר



 
 
Best viewed in IE8/above with 1028*768/above © 2008-2012 www.public-relations.org.il כל הזכויות שמורות