יחסי ציבור > ייעוץ שיווקי

ייעוץ שיווקי

שיווק מהווה חלק החשוב ביותר בכל עסק. על פי מחקרים שנעשו בשנים האחרונות, אחוז ההשקעה בשיווק ומכירות צריך להוות כ-60% מעלות המוצר. מדובר גם בזמן וגם בהשקעה כספית. מנהלים רבים סבורים שעיקר הפעילות בחברה היא תהליך הייצור או התכנון הפיננסי, אולם הם טועים טעות מרה. ללא שיווק ומכירות, החברה לא תרוויח כסף. בניית תוכנית עסקית או מודל שיווקי, בחירת אנשי מכירות מיומנים בעלי יכולות נכונות, הכשרתם ואימונם ומסע יחסי ציבור, יבטיחו שהחברה שלך תצליח, תגדיל את מחזור המכירות ותעלה על הנתיב הנכון קדימה.
ייעוץ שיווקי

הכלים בהם אנחנו משתמשים

תהליך השיווק נתפס כנדבך מרכזי בכל חברה ועל כן, אנחנו רואים בו מרכיב שלא ניתן להפריז בחשיבותו. במהלך הייעוץ, אנחנו נעזור לבעל החברה לבנות מודל שיווקי המותאם לעסק, נחשב את העלויות הפיננסיות, נבחן את קהלי היעד ונפלח אותם על פי קריטריונים שונים ונבנה תכנית פעולה מקיפה ומקצועית. בכל שלבי התהליך, אנחנו נהיה חלק חשוב בעיצוב המדיניות ויישומו.

תוכנית שיווקית

התכנית השיווקית שלנו מתבססת על המודל של Kotler , שעוסק במספר גורמים שונים בעסק.
  1. קהלי היעד והעדפותיו, המצב סוציו-אקונומי שלו, מגדר, צרכים, רצונות, הצבע האהוב עליו, מה הוא קורא וממה הוא מושפע, באיזה מחיר הוא יהיה מוכן לקנות את מוצרי החברה. עם מי אני אעבוד, האם יהיו אלה לקוחות פרטיים או עסקיים, או גם אלה וגם אלה.
  2. בניית סל מוצרים רווחי על בסיס מודל BCG , המחלק את מגוון מוצרי החברה למוצרים בעלי פוטנציאל הטוב ביותר למכירה, מוצרי הכוכבים, בהם רווח גבוה ביותר, פיתוח מוצרי העתיד ומוצרים אותם מוכרים בהפסד.
  3. תכנית לצורות ההפצה, או במילים אחרות, איפה הצרכן יראה את המוצר שלי: על המדף בסופר ,בירידים או באינטרנט או בכלל ארצה לספק את מוצרי לסיטונאי.
  4. בניית תמחיר והמחרת המוצרים. ביצוע איסוף עליות נכון שלוקח בחשבון גם את ההוצאות העקיפות של העסק וגם ישירות, מתחשב ברמת המחירים של המתחרים וגם במוניטין שיש לנו כעסק וכמובן מהו הרווח שלי כעסק.
  5. תכנית לתקשורת השיווקית הכוללת מסע פרסום וחשיפה, תדמית העסקית של העסק, תדמית אישית של עובדי, תוכנית של יחסי ציבור, והכשרת אנשי מכירות באמנות המכירה.
  6. בניית מודל SWOT, כדי להבין את נקודות החוזק והחולשה, הזדמנויות ואיומים שקיימים בתחום העסק בתחומים של שיווק, פיננסי, ייצור, מכירות, ניהול כוח אדם, אבטלה במשק או תוכניות עידוד של המדינה.

מסע פרסום

קיימות אפשרויות רבות לפרסום החברה או מוצריה: כרטיס ביקור, הרצאות מבוא, פליירים לדיוור ישיר, חשיפה באינטרנט, עיתונים ורדיו, שלטי חוצות, מגנטים, לוחות שנה, שלטים ועוד. יש לבנות מסע פרסום התואם את המוצר או השירות, כי חליפת פרסום מקצועית לוקחת בחשבון מיהו הקהל היעד אליו אני רוצה להגיע.

הרצאת מבוא

הרצאות מבוא לקהלי היעד הן כלי שיווקי ראשון במעלה ובעל יכולת להשפיע על הלקוח בצורה האפקטיבית ביותר, מבלי להוריד את מחיר המוצרים שלנו. הרכישה היא המרכיב השלישי אחרי תהליך קוגניטיבי ורגשי. במהלך ההרצאה, הלקוח נחשף למידע ולאדם המייצג את החברה. מרצה שיצליח ליצור קשר של אמון עם הקהל ישליך את האמון על המוצר או השירות. במהלך הייעוץ נבנה לכם הרצאות משיגות מטרה, כשניקח בחשבון את כל האספקטים הפסיכולוגיים המשפיעים על הלקוחות במוצרים או שירותים שאתם מספקים.

הכשרת אנשי מכירות

הכשרת אנשי מכירות מהווה חלק חשוב בהצלחת החברה לחדור ולהישאר בשוק תחרותי. עצם הקיום של החברה תלוי באנשי המכירות. אנשי המכירות נמצאים בחזית הקרב מול לקוחות החברה והם אלה שמייצגים אותה. לרוב, הם עובדים לבד, מחוץ למשרדי הארגון וללא תמיכה של חבריהם לעבודה. במקרים רבים, הם אלה שמהווים את קו המגע הראשון עם הלקוחות והם אלה שפוגשים לראשונה את אי שביעות של הלקוחות או ההנהלה, כאשר לא מצליחים למכור מספיק מוצרים. הם החוליה הזקוקה לטיפוח הטוב ביותר. הכשרת אנשי מכירות היא תהליך ממושך של השקעה באישיותם ותגמולם. מסר אסטרטגיה תקשורתית משתפת פעולה עם חברה מובילה לייעוץ שיווקי שתספק לכם את כל הכלים המתאימים על מנת להוביל את החברה קדימה להצלחה.
לקבלת ייעוץ ראשוני חינם מלאו את הפרטים הבאים:
שם:
הודעה:
טלפון:
 
דואר אלקטרוני:
 
       


מאמרים נבחרים

אודות מסר אסטרטגיה תקשורתית

סל פתרונות תקשורתיים ושיווקיים

לקוחות מרוצים


יחסי ציבור- כל הכלים לעשות זאת בעצמך! הצטרף לניוזלטר שלנו:
* אנחנו מכבדים את פרטיותך, לעולם לא נמסור את כתובתך לגורם אחר



 
 
Best viewed in IE8/above with 1028*768/above © 2008-2012 www.public-relations.org.il כל הזכויות שמורות