ייעוץ עסקי
סופסוף החלום שלך התגשם, העסק שלך חי ובועט. שנים של מחשבות, רעיונות וחלומות מתממשים לכדי מציאות. 50,000 עסקים מתרסקים בישראל מדי שנה. ייעוץ עסקי נכון, תוך בניית אסטרטגיה מקיפה על ידי צוות מקצועי ומנוסה המחויב להצלחה שלך, בשילוב קמפיין יחסי ציבור, הם אלה שיתוו את הדרך שלך להצלחה. יחד נשרטט את החזון שלך, יחד נקבע את המטרות שלך, נמפה את קהל היעד שלך ונבנה תכנית מקיפה לפיתוח עסקי והגדלת ההצלחה של החברה.מובילים בהצלחה העסקית
מסר אסטרטגיה תקשורתית משתפת פעולה עם חברה מובילה לייעוץ וקידום עסקי. תהליך הייעוץ העסקי נעשה באמצעות כלים רבים וכלל מספר שלבים עיקריים:שלב האבחון
שלב האבחון הוא בין השלבים החשובים ביותר בתהליך. יחד נבין במה החברה עוסקת, מה היא מייצרת, באיזה שוק תחרותי היא פועלת, מיהם מתחריה, מה ייחודיותה, מי הם הלקוחות הטובים ביותר שלה. נבנה יחד את אסטרטגיית החדירה לשוק, נגדיר ונפלח את קהל הלקוחות, נחליט כיצד נוהגים בהם וכיצד מטפחים אותם. כמו כן ננתח את מצבה הפיננסי של החברה ונבדוק כמה כסף חייבת החברה לבנקים ולספקים.ניתוח ארגוני ותכנון ארוכי טווח
יחד ננתח את פנים החברה, כיצד נגרום לעובדים לשפר את התפוקה ולייעל את עבודתם. נבנה תכנית מקיפה לפעולה ונלמד אותך כיצד פוליטיקה ופסיכולוגיה ארגונית משפיעה לחיוב על העובדים. הלימודים בקבוצה יגבשו את הצוות וילמדו אותם להכיר היטב אחד את השני. נוסף על כן, נלמד ונדריך את אנשי המכירות במגוון רחב של טכניקות מכירה ושכנוע.שלב החזון וקביעת המטרות
יחד נקבע מהו החזון העסקי לחמש השנים הקרובות. נבנה יחד מנגנון של יחסי קהילה, נקבע את יעדי החברה ולאילו מחזורים כספיים החברה מבקשת להגיע. נוסף על כן, נשרטט תמונה עתידית של החברה, כמה עובדים יעדו בו ולאילו שווקים יחדור. נחזה את המכשולים הצפויים יכולים להיות בדרך ונלמד אותך כיצד ניתן להתגבר עליהם.שלב בניית אסטרטגיה עסקית
האסטרטגיה העסקית היא פועל יוצא של שלב החזון וקביעת המטרות. האפשרויות לאסטרטגיה הן רבות, וביניהן ניתן למנות מספר:- הגדלת מחזור מכירות
- הגדלת הרווחים
- שיפור המבנה הפיננסי
- הגדלת הצריכה/ ביקוש
- שיפור שביעות רצון הצרכן
- הגדלת או הקטנת מגוון מוצרים
- העלאת איכות חיים ( שימוש בח"ג ממוחזר)
- שיתופי פעולה עם עסקים אחרים
- חדשנות
- חדירה לשווקים חדשים
שלב בניית מודל עסקי
מדובר בבניית מודל על דף אחד. אפשר לבנות מודל עסקי למוצר או קבוצת מוצרים. מתחילים בקביעת מטרה, סל המוצרים, המחרתו, ניתוח קהל יעד, חשיבה איפה אני תופסת את הקהל שלי, כי קבוצה. לדוגמא: הלקוחות שלי הם בליינים והולכים לתיאטרון, שם אוכל לתפוס אותם כקבוצה. אחרי שיש לנו את הנתון הזה, נוכל לחשוב על צורת החשיפה אפקטיבית ולא יקרה. אך, אם קהל היעד שלי מפוזר בכל הארץ, אצטרך לקחת בחשבון שאת הצד הפרסומי בעיתונות או מדיה אחר ארצי שעלותו גבוה במיוחד. ולבסוף, מה אנחנו נצטרך להכין, כדי לחדור לשוק, איזה "BOOK" יש להכין לעסק, איך יראה פרופיל עסקי.
לקבלת ייעוץ ראשוני חינם מלאו את הפרטים הבאים: